söndag 24 april 2011

Lantliv mat & vin

Portionsform från Gerbera 59 kr

Ännu en dag med sommarvärme i Ljungskile!
Min äldsta dotter och hennes kompisar har t o m badat idag, och det var enligt dem jättevarmt!
Visst har det varit varmt men badsugen är jag inte precis...
Ikväll ska vi grilla, och jag har hämtat inspiration från en av mina favorit magasin Lantliv.
I den lila portionsformen från Gerbera, har jag gjort tapenad.
Alla i vår familj älskar oliver, vitlök och kapris så tapenad är en favorit hos oss!
Övriga ingredienser är sardellfiléer, färsk timjan, olivolja, citron och peppar.

Kram, Linda

1 kommentar:

  1. Hmm...spektisk....att det verkligen var speciellt varmt i vattnet. Men barn badar väl glatt ändå?
    :-)

    Jättesöt form, perfekt när man gör sådana godsaker som tapenad.

    Ha det gott!

    SvaraRadera