måndag 4 juli 2011

Rea och ny GreenGate katalog



Idag har Sprudlas stora sommar REA börjat!
Vi har 50 % på nästan alla kläder från Culture, Sagen Vintage Design och Vintage by  Fé.
Det har varit fullt i butiken hela dagen, så jag är lite trött men framför allt otroligt tacksam!

Även om det bara är början av juli, så har höst- och vinterkatalogerna från mina fantastiska leverantörer börjat droppa in.
Idag kom GreenGates katalog - lycka!!!
GreenGate är ju en av mina favoriter, och inte blev jag besviken den här gången heller!
Hösten/julen ser verkligen superfin ut, bl a kommer en röd variant av "Fay".

Jag gissar att nyheterna dyker upp i augusti/september, så den som väntar på något gott...

Ha en fortsatt härlig julivecka!

Kram, Linda

1 kommentar:

  1. Det måste vara rena julafton när de där katalogerna kommer!:) Jag kommer in och köper en vispskål till i dagarna;)

    Härligt att lilla M verkar må bra igen, tyckte så synd om er alla fem.

    Tack för dina fina ord:)
    KRAM goa du!

    SvaraRadera