tisdag 16 augusti 2011

Jag är tillbaka - med rea & nyheter!


Efter ett lång tystnad är jag äntligen tillbaka i bloggvärlden igen!
Sommaren har varit toppen, och efter en skön semester är jag full med inspiration.
Det är kul att börja jobba igen!


Jag har REA på Sprudla:

30 % på alla Calou träskor
50 - 70 % på alla sommarens kläder
50 % på utvalda delar av present & inredningssortimentet

Först till kvarn...

Jag måste göra plats för alla underbara nyheter som jag beställt till butiken!
Det har kommit superfina höstkläder från Culture och Vintage by Fé!!!
Jag ska försöka hinna med och fotografera och lägga ut på bloggen!

Det har också kommit 6 stooora kartonger med nästan bara nyheter från GreenGate!
Så mycket fint!!!
Bilder på GreenGate utlovas imorgon.

Hoppas att ni har haft en härlig sommar, och att vi snart ses i butiken eller här på bloggen!

Kram, Linda


1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka Linda!! Har allt kikat in i butiken under din frånvaro, och gör det snart igen:)

    KRAM

    SvaraRadera