söndag 25 september 2011

Avkoppling och renovering...

Dörren som ska sitta till tvättstugan.

Vilken härlig dag!

Jag började dagen med att åka på valpkurs med My.
Det är total avkoppling för mig att åka till brukshundsklubben och träna med vår "lilla" valp.
Under två timmar tänker jag enbart på My och hennes träning, renovering, butik, tvätt, städning mm finns inte just då!
Bästa tänkbara start på en söndag tycker jag!

Sen har min man och jag fixat här hemma...
Våra gamla dörrar som ska sitta i nya toaletten och tvättstugan, behöver skrapas och målas.
En av dörrarna har varit vår ytterdörr tidigare, och när vi skrapar bort alla lager av färg kommer engelskt rött fram.
Det tycker vi är extra kul, då vi nu har valt att ha våra nya ytterdörrar i denna kulör!
Spännande med gamla hus!!!

Kram, Linda


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Låter som om du har haft en bra söndag. Det var en mycket vacker dörr, den kommer säkert att bli jätte fin när den är klar.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Vilken go hund du har. Så fin dörr att jag blir grön av avund.

    Ha det gott! Kram Therese

    SvaraRadera