torsdag 8 mars 2012

Sprudlas vårtävling!


Nu när butken är fylld med underbara kläder och våren är på gång, vill vi gärna fira detta genom att ha en tävling!

Det du kan vinna är presentkortkläder från Culture & Vintage by Fé.

1:a priset är 1000 kr
2:a priset är 500 kr
3: e priset är 300 kr

Presentkorten gäller förstås hos Sprudla!

Gör så här:
1. En lott om du lämnar en kommentar i det här inlägget.
 (tänk på att du inte kan vara anonym)
2. En lott om du länkar till Sprudlas tävling på din blogg.
3. En lott om du gillar SprudlaFacebook och delar tävlingen i din logg.

Du kan alltså få sammanlagt 3 lotter!
Skriv i kommentaren hur många lotter du har rätt till.

Tävlingen pågår t o m 4 April och vinnarna presenteras här på bloggen.

Lycka till!!!

Kram, Linda

46 kommentarer:

  1. Vad roligt med tävling & så fina priser ! Gillar sedan förut, delar på Facebook, har tyvärr ingen blogg, så det blir 2 st lotter ! Vill du att man skriver kommentaren här eller i inlägget på fejjan ? Mvh / Camilla B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt att du vill vara med! En kommentar på bloggen räcker, men vill du får du gärna kommentera på fb också :)
      Kram, Linda

      Radera
    2. Superkul med tävling! Har ingen blogg med fb funkar ju numera :) Kram på dig Linda ( 2 st lotter tror jag) Mvh Malin Mattiasson

      Radera
  2. Gillar absolut sånna här tävlingar:) Gillar redan på Facebook men delar med mig och lämnar ju nu en kommentar här så 2 poäng till mig då, för nån blogg har jag inte..:)

    SvaraRadera
  3. Vill klart vara med och tävla! Har även lagt upp en liten kommentar på min egen blogg, som jag dock inte är så aktiv med just nu...

    http://matmamman.blogspot.com/

    Kram
    Maria Bengtsson

    SvaraRadera
  4. Även jag vill vara med i din fina tävling. För mig gäller 1 lott då jag saknar egen blogg och har valt bort fb =)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Kul med tävling! Jag är gärna med och det blir tre lotter för min del. :)

    Frida Jensen

    SvaraRadera
  6. Här kommer en till som vill vara med.Ingen blogg och ingen facebook måste bli en lott då .Vårliga och snöiga hälsningar Katarina Dahlberg

    SvaraRadera
  7. Lena wassenius8 mars 2012 kl. 20:01

    Hej! Nu har jag Gillat , kommenterat och länkat från min blogg! TRE för mig då!

    SvaraRadera
  8. Roligt med en tävling :) Jag är gärna med och tävlar :)

    SvaraRadera
  9. Camilla Knifsund8 mars 2012 kl. 20:04

    Så mycket fint! Jag är gärna med och jag tror jag lyckas skrapa ihop 2 lotter då...:)

    /Camilla Knifsund

    SvaraRadera
  10. Eleonore S Wesén8 mars 2012 kl. 20:07

    Kul med lite tävling! Jag har delat på fejsbook och nu skriver jag här, så då blir det två lotter!?! Snökram från Eleonore

    SvaraRadera
  11. Hej!! Jag vill vara med å tävla med 2 lotter!!

    Mvh Liza

    Lizai84@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Åhh detta vore verkligen kul att vinna. Jag tar gärna 2 lotter och håller tummarna så hårt jag bara kan. / Jennie

    SvaraRadera
  13. Hoppas hoppas hoppas! Jag tar 2 lotter och fortsätter hoppas../ Maja

    SvaraRadera
  14. Maria Gjertsen8 mars 2012 kl. 21:11

    Jag vill absolut vara med Linda, två lotter har jag fått ihop :)

    SvaraRadera
  15. Jag vill gärna tävla med 3 lotter, gillar dig på facebook redan, delar på Fb och länkar på min blogg.

    Familjenochjag.blogspot.com

    Mvh Tina

    SvaraRadera
  16. Absolut! Jag är med, deltar med tre lotter! =)

    Kram Brynja
    (www.brynjarsdottir.wordpress.com)

    SvaraRadera
  17. Klart jag vill vara med på denna tävling! Gillar sedan tidigare och har delat så jag får ihop två lotter. Lycka till allihop! / Carina Strömwall

    SvaraRadera
  18. Hihi, här surfar man runt och skriver och länkar och delar överallt samtidigt;) Nu ska jag länka på bloggen och ser fram emot tre lotter:)

    Kram igen

    SvaraRadera
  19. Vilken trevlig tävling, håller tummarna för min enda lott :)

    SvaraRadera
  20. Hejsan! Nu har jag gjort allt för att få tre st lotter, så nu håller jag tummarna!
    Kram Jenny Agnekrans

    SvaraRadera
  21. Gillar, delat på både FB och bloggen, tre lotter för mig. Nu håller jag alla tummar och tår : )

    SvaraRadera
  22. Hej Linda!

    Nu har jag gjort mig förtjänt av två lotter...
    Hoppas, hoppas, hoppas...
    Kram Linda

    SvaraRadera
  23. Hej hej!

    2 stycken lotter har jag lyckats med. Tävlingen finns på min blogg
    http://himmelskrora.blogspot.com
    Har tyvärr inte FB, är anti får se hur länge till jag lyckas vara utan :)
    Håller tummar och tår på att jag får vinna!

    Tjingeling Anna-Carin

    SvaraRadera
  24. Jätteroligt med ny tävling! Du har så fina kläder så jag hoppas på att vinna!
    Trevlig Helg!

    SvaraRadera
  25. En lott för mej och så håller jag tummarna och hoppas på tur:-)!!!!Ha en härlig helg önskar Gunilla A!

    SvaraRadera
  26. Hej!

    Är gärna med och tävlar om presentkort i Ljungskiles mysigaste butik! Har gillat och delat! Två lotter :)

    Hälsningar
    Jossan Holm

    SvaraRadera
  27. Kan tänka mig att det finns många fina kläder att välja emellan för de som vinner.
    Du behöver inte ta med mig i lotteriet, bor alldeles långt bort... :-)
    Tittade "bara" in för att önska dig en fin helg!

    SvaraRadera
  28. svarar på rätt ställe denna gång, är gärna med (här 1 st + fb 1st)och tävlar, 2 biljetter till Fröken Malin Mattiasson :)

    SvaraRadera
  29. Härligt med en vårtävling! Passar perfekt nu när hela världen vaknar till liv igen!
    Jag har förutom den har kommentaren även delat på Fb. Kanske hamnar tävligen på bloggen också, när jag fått ordning på den, men då återkommer jag. :)
    Kram
    /Nina A.

    SvaraRadera
  30. Just det! Jag skulle ju skriva hur många lotter också: TVÅ! :D
    /Nina A.

    SvaraRadera
  31. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  32. Vilken fin tävling! Nu hoppas jag bara min lott blir dragen :) En lott tack!

    sanna.wingard(snabela)gmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag vill vara med och tävla om presentkort på fina kläder från en fantastisk fin affär. Det blir 3 lotter på mig. Jag har gillat på facebook, delat på min blogg och lämnar en kommentar här :) Kryssar mina fingrar och hoppas jag vinner!

    SvaraRadera
  34. Fin tävling, håller tummarna! En lott till mig =)
    / Linda S

    SvaraRadera
  35. Kul med tävling! hoppas, hoppas ... :)
    Delat & gillar på FB + kommentaren här = två lotter!
    //mia jonasson

    SvaraRadera
  36. Min pappa var sjuk i alzaimers och kämpade in i det sista med att göra ordning ett rum till sitt barnbarn när hon kom på besök under sommar och helger.
    När han dog så stannade arbetet och jag vill fullfölja och slutföra hans arbete med tapeter , målning, mattläggning etc för att uppfylla hans önskan att ge sitt barnbarn ett eget rum att bo i under sina ledigheter från skolan. Jag är arbetslös och ...min mamma har låg pension och att vinna tapeter vore ett skönt tillskott inför slutförandet av projektet. Huset är från 20 talet och min pappa slet mycket med att renovera och reparera det under sitt liv och min mamma trivs jättebra i huset som är beläget nära skogen men ändå med gångavstånd till busshållplats och matvarubutik.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag beklagar sorgen, men jag tror att du har kommenterat fel tävling. Jag säljer tyvärr inte tapeter. Lycka till med rummet!
      Kram, Linda

      Radera
  37. Hoppas att turen är på min sida denna gången/ Ellinor Kajsjö

    SvaraRadera
  38. Vad roligt med en tävling! Hoppas på vinst! Du har så mycket fint i butiken, men eftersom jag håller på att starta ett café ute på Dirhuvud I Ljungskile så är min klädbudget = 0!!! Hoppas att jag vinner!! Har skrapat ihop 2 lotter!
    Mvh
    Erika Ejdestig
    erika@dirhuvudinterior.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så spännande med nytt café:)Lycka till!
      Kram, Linda

      Radera
  39. Kul! Hänger på!
    Gillar på Facebook så klart! Delar vidare...

    SvaraRadera
  40. Hej! Ja är jättegärna med i utlottningen :) EN lott får det bli :)

    Åsså kan jag passa på att tipsa dig om min sida där jag säljer smycken i silver, www.jvalleytwig.se , där är det dessutom 10% rabatt just nu :) Kika in där och hitta din favorit inför sommaren! :) GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska absolut kika på din sida! Roligt att du vill vara med i min tävling & ha en fin påsk :)
      Kram,Linda

      Radera
  41. Så fin tävling ! Jag vill förstås vara med! Har delat och gillar på FB. Kram Carolina Svensson

    SvaraRadera