lördag 21 april 2012

Hur personlig ska jag vara?


Har funderat ganska mycket kring vad och hur mycket man ska berätta på bloggen och Facebook.
Ska jag bara visa bilder från butiken?
Hur personlig ska jag vara på bloggen, och även på min privata Facebook?
Vill ni bara se fina arrangerade bilder från mitt i övrigt kaotiska hem, och ska jag bara berätta hur många Cupcakes jag bakat???
Är blogg och Facebook forum där man berättar hur lycklig och duktig man är, eller finns det utrymme för "äkta" känslor?
Kanske borde jag ha en privat blogg och en Sprudla blogg?
Kanske borde jag "bara" vara vän med mina nära vänner på Facebook?
Snälla, kom gärna med tankar och åsikter?

Kramar, Linda



4 kommentarer:

  1. Linda jag har funderat fram och tillbaka över dina tankar ovan. Det jag känner är att du skall lyssna inåt, lyssna på vad ditt hjärta säger är rätt för dig. I hjärtat har du svaret.

    Flummigt, ja kanske men jag tror att du vet vad jag menar.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Linda! Frågan är hur personlig du VILL vara - det bestämmer du, ingen annan!!! Jag är övertygad om att du hittar en lösning på detta och att det kommer att bli alldeles utmärkt bra. Beatrice är klok, lyssna inåt. Dina egna ord i texten säger en hel del, jag tror du vet hur du vill göra.

    Kram, kram från Gunilla A (som bara bakat cupcakes en gång, har en stryktvättshög som är två meter och dammråttor som man kan binda sidenband runt...)

    SvaraRadera
  3. Jag har tyvärr flyttat min blogg.
    Hoppas att du kan följa med.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Camilla Högström2 maj 2012 kl. 22:58

    Jag tycker det är intressant att se och höra om både butiken och hur det går med din renovering osv. Båda ger inspiration, men som sagt, det är bara du själv som kan bestämma hur privat du vill vara. Själv skulle jag nog ha svårt att skilja mellan arbete och privatliv, är bara sån. :-)
    Det var trevligt att titta in hos dig förra helgen i butiken, alltid så väldigt fint fixat där.

    SvaraRadera