fredag 11 maj 2012

Trotsa regnet & mys med mig

Nya ljuvliga ljusstakar från Strömshaga!
Porslinet kommer från GreenGate.

Idag är det fredag och det är veckans bästa dag tycker jag!

Vädret är ju tyvärr inte det roligaste, men istället för att gnälla får man försöka mysa till det inomhus.
I butiken har jag tänt levande ljus, spelar Peter LeMarc och njuter av att ha ett jobb som jag älskar.
Jag är verkligen lyckligt lottad i livet!

Trotsa gärna regnet och kom in och mys med mig på Sprudla!

Kram, Linda

3 kommentarer:

  1. Camilla Högström11 maj 2012 kl. 14:54

    Åh de fina muggarna! Jag tror det blir en sådan inköpt i sommar. Muggar och kannor kan jag bara inte låta bli! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är hjärtligt välkommen Camilla!
      Kram, Linda

      Radera
  2. Jag önskar dig o din fina familj en HÄRLIG myshelg!!! =D Och det är ALLTID mys att komma in till dig i din fina butik!!! =D

    Trolda - kramar =D

    SvaraRadera