söndag 16 december 2012

Jul o vårplanering

Här kommer Sprudla "bo" fr o m 1 mars 2013

En vecka kvar till julafton!
 
Jag laddar inför en ny härlig vecka i butiken med att beställa saker till nya butiken!
Hahahaha...borde kanske leva lite mer i nuet men kan liksom inte låta bli...:)
 
Igår var mina töser, min man och jag och fikade på Cafe Flora.
Så skönt att börja helgen med en go fika på mysigaste Flora!
Vi satt i den delen av caféet som Sprudla ska flytta in i, och det var sååå kul att få visa min döttrar som inte har varit inne i de fantastiska lokalerna förut.
 
Gissa om jag längtar???
Så klart jag gör, men samtidigt får jag prestationsångest!!!
Ja, jag lovar att göra mitt bästa och mer kan jag ju faktiskt inte göra...
 
Passa nu på att njut av den sista julveckan, och stressa inte i onödan!
Det blir jul ändå, trots att man inte kokat knäck och trillat köttbullar...jag vet för jag har provat...:)
 
Kram, Linda
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar