torsdag 16 maj 2013

Galna priser!!!

Finaste läderarmbanden från Björg.

Studentpresent? Ett vackert silverhalsband från Björg!
 
Äntligen sommarvärme!!!
Det är t o m så att jag suckat lite idag för att jag varit fööör varm...MEN nej nu får jag INTE gnälla!!!
Ljumma vindar - I LIKE :)
 
Nu duggar leveranserna tätt igen.
Igår kom nyheter och påfyllning från L:a Bruket och idag har jag fått kartonger från GreenGate, Maison Belle och ett nytt varumärke!!!
Berättar mer imorgon...
 
Passar också på att påminna om min galna BJÖRGREA.
Upp till 70% rabattalla Björg smycken!
 
Nu laddar jag för semi i ESC :)
 
Kram, Linda

1 kommentar:

  1. Ja nu kom värmen med besked:) Helt galet så fort det kan slå om, härligt galet;)

    Ja vi får påminna varandra om att livet inte kan snurra lika fort hela tiden... njuter av fredagskväll och att bara få blogga igen och inspireras av allt fint i bloggvärlden:) Nu ska jag läsa ikapp här inne:)

    Kram du fina!

    SvaraRadera