torsdag 19 september 2013

Nicolas Vahe

För en dryg månad sedan var det Formex.
Jag älskar mässor och det är därför som julafton för mig!
Den här gången hittade jag dessutom flera nya fina leverantörer och det är ju alltid spännande!

En av Sprudlas nya fantastiska varumärken är Nicolas Vahe.
Vi provsmakade oss igenom hela montern och kunde konstatera att allt smakar lika gott som det ser ut!
För visst är det roligt när välsmakande produkter är snyggt förpackade!!!

Kanske ni är sugna på något gott till helgen eller vill ha en fin -bort-present?
Jag säger bara Nicolas Vahe!!!

Kram, Linda


Formex

Nicolas Vahe på PUB i Stockholm

1 kommentar:

  1. Det landade en sådan choklad i vårt hem som sedan blev en gå bort- present... så jag hann aldrig smaka... men fick uppleva en glad vän istället:)

    SvaraRadera