onsdag 28 december 2011

Fin julklapp från min familj!

Före...
...efter!!!
(Dålig bild, men det var ju mörkt när jag kom hem i fredags...)


En fin "julklapp" väntade på mig när jag kom hem efter jobbet kvällen innan julafton!
Medan jag slått in julklappar för glatta livet, så hade mina fantastiska barn och man fixat klart i nya köket:)

Efer att ha haft skyddsplast framför den nya öppningen i snart ett år, så kändes det som att vi fick ett nytt vardagsrum också!
Tänk att både köket och vardagsrummet "växte" när vi breddade dörröppningen.

Alla skyddspappgolven och granitbänkarna är också borttagna, så nu ser man helheten på ett helt annat sätt.
Jag är såååå nöjd!!!

 Hela familjen har några lediga dagar tillsammans, så nu ska vi pyssla och flytta in i vårt nya kök.
Underbart och lite overkligt...

Ha en fin kväll!

Kram, Linda




6 kommentarer:

  1. Så fint det blev. Förstår att du blev glad.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Underbart kanonläckert vad mer kan man säga.Det måste kännas kanon när all skyddspapp försvinner och man börjar se helheten.Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig "julklapp". Nu får ni njuta och boa in er i ert drömkök. Vilken lycka!

    SvaraRadera
  4. Underbart Linda!!! Det ser fantastiskt ut redan innan du fixat med dina inredarhänder:) Njut och mys!!

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  5. Vi har haft en underbar jul tack, men som du säger så gick den väl fort...Och så UNDERBART för dig att komma hem till ett färdigt kök!!!! Lycka! =D Förstår om ni myst omkring där och bara "varit"...härligt! =D

    Trolda - önskar ett Gott Nytt År!!! =D

    SvaraRadera