lördag 2 februari 2013

Det blir inte alltid som jag tänkt mig...


Det här var helgen då vårt hem skulle bli vårfint och jag skulle samla ihop mina tankar kring "nya" Sprudla och göra en moodboard.

Men min kropp hade en annan plan.
Ryggen är kass och mitt högra ben vill inte alls vara med.
Jag har  inte tid att vara stukad nu!!!

Motvilligt lyssnar jag på kroppen...
 Liniment, vetekudde, doftljus, skön musik och nyinköpta magasin är min tröst idag.

Ikväll blir det självklart Mello!
Jag älskar ju Melodifestivalen, så nu är det fest hemma hos oss många lördagar framöver :)

Hoppas ni har en härlig lördag!

Kramar, Linda

2 kommentarer:

  1. Liniment, vetekudde....vilken lysande idé att först vårstäda i sitt inre hem innan man tar tag i det yttre!! Kram från Gunilla, som njuter av kaffe i en alldeles särskilt vacker turkosblå keramikmugg....:)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det blir bättre med ryggen snart.
    Ha en fortsatt fin kväll.
    kram
    HAnna

    SvaraRadera