onsdag 9 oktober 2013

Fyra årstider hos Sprudla!





Jag säger det igen - möten med fina människor är livet!

Idag har jag haft glädjen att dela min förmiddag med fantastiska Lotta som har bloggen Fyra årstider.
För er som missat Lottas resa kan jag varmt rekommendera att gå en på hennes blogg och bli inspirerade!

Det är så underbart att träffa en kvinna i min egen ålder som också vågat satsa och förverkliga  sin dröm
Att Lotta är duktig på sitt yrke råder ju inget tvivel om,  men hon känns så sann "äkta" (läs sann mot sig själv) och jordnära och det beundrar jag! 

Förutom att hon besökte Sprudla och vi åt en god fika på Cafe Flora, så vågade jag bjuda hem henne till mig.
Pirrigt värre att bjuda in en fotograf och stylist till mitt hem,  men väldigt roligt!

Tack för idag bästa Lotta!

Kram, Linda

1 kommentar:

  1. Å gulle dig, jag känner som du. Jag bara ler av allt härligt jag får uppleva och människor som du. Jag såg ditt mail när jag körde hem, jag mailar dig någon dag. Tack för idag!

    Kram Lotta

    SvaraRadera