tisdag 22 januari 2013

I´m back

Jag har inte glömt bloggen, det är bara lite mycket just nu...
Sen kan jag inte lägga upp bilder!
Grrr blir så arg när det inte fungerar :(((
 
Har precis kommit hem från Formex, och det finns ju inget roligare :)))
Nu har jag köpt in sååå mycket fint till "nya" Sprudla, och jag längtar verkligen till den 1 mars då jag har premiär!
 
Jag kommer snart att presentera vårnyheter för er, hoppas bara jag hittar ett sätt att kunna visa bilder...
 
Ha en fortsatt fin kväll!
 
Kram, Linda


3 kommentarer:

  1. Linda, jag vet inte om du har samma problem som jag sett på en del andra bloggar. Flera har tydligen kunnat lägga upp bilder efter att de har installerat Google Chrome. Hoppas att det kan vara en hjälp på vägen.

    Jag förstår att du längtar till 1 mars. Det skall bli kul att se dina nya lokaler :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill ju se bilder...!!!
    Det finns en länk inne hos mig under inlägget "vad händer?" Kolla där, för mig löste sig bildproblemet när jag bytte till Google Chrome, bara att ladda ner gratis, och dessutom fungerar allt surfande så mycket snabbare:)

    KRAM du goa

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset Beatrice och Milla!
    Kramar, Linda

    SvaraRadera