lördag 26 januari 2013

Prestationsångest

Kommer snart till Sprudla!
Bilden är lånad från Västergården.
Oj, oj, oj....

Jag lider av allvarlig prestationsångest.
Försöker hela tiden intala mig själv att "Rom inte byggdes på en dag" och att det är bra om butiken får "växa fram"...

Skitsnack! Vem försöker jag lura??? 
Jag vill ju att ALLT ska vara klart den 1 mars!

Idag har min familj och jag varit på en supermysig utflykt och tittat på butiksinredning.
Jag blev så klart förälskad och ville ha allt, men tyvärr hade jag inte guldbyxorna med mig...
Ja, ja vad är en bal på slottet...jag inser att jag än en gång har grava i-landsproblem!

Nu när jag har delat med mig lite av min ångest till er, ska jag återgå till mina skisser och  kladdpapper.
Ha en fortsatt härlig lördagskväll!

Kram, Linda

2 kommentarer:

  1. Det ska bli så spännande att få se din nya butik, jag är bombsäker på att den blir alldeles fantastisk. Och får ni mkt plats över så är jag sugen på en liten liten WilleBusbutik bredvid, vilka fantastiska grannar jag skulle få då :) Lycka till med skissandet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det är klart du ska ha en WilleBusbutik!!!
      Kram, Linda

      Radera