onsdag 23 januari 2013

...och ikväll kan jag visa bilder!



Tjohooo, nu fungerar min blogg som den ska igen!!!
Tack Beatrice & Milla för tipset jag fick igår :)

Ikväll visar jag två bilder från Formex finaste och mest inspirerande monter - Västergården.
Självklart är jag helt såld på deras ljuvliga ting och godsaker men sättet de presenteras på är ursnyggt!!!

Idag har jag bokat möte med en eventuell framtida leverantör...jag hoppas att jag snart kan presentera mitt nya varumärke för er...sååå spännande!!!
Håll tummarna är ni snälla <3

Kram, Linda

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna, vilka fina bilder!!! Salladsskålarna såg läckra ut!!! Kram Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Katarina!
      Ja, visst är salladsskålarna fina :) Självklart kommer de finnas i butiken!
      Kram, Linda

      Radera