måndag 7 mars 2011

Culture

Culture är Sprudlas klädmärke nr 2!
Culture är ett danskt varumärke som gör superfina och kvinnliga lager på lager kläder.
Idag har vi haft besök av proffsiga Ulrika, och köpt in höstens kollektion.
Men först kommer ju förståss vårkollektionen!
Första leveransen kommer redan nästa vecka, och då kommer jag att ha fina introduktionserbjudanden i butiken!!!
Självklart kommer jag att visa bilder på bloggen, och för er som inte har möjlighet att besöka Sprudla, så skickar jag gärna ett fint paket.

Kram, Linda

2 kommentarer:

  1. ..och jag som fick en smygtitt kan intyga att kläderna var alldeles ljuvliga!

    SvaraRadera
  2. Så spännande och roligt med både nytt hemma och i butiken!! Extra roligt att du får in kläder nu när jag läser att det varit din dröm sedan du var liten!! Underbart med mer kläder att välja på i Ljungskile!:)

    Kram i vårsolen, och hälsa Eva!

    SvaraRadera