torsdag 31 mars 2011

Nytt norskt kläddmärke finns snart på Sprudla!

Åh, vad det är roligt att sälja kläder!
Jag har ritat kläder sedan jag var 9-10 år, och älskar verkligen fina kläder.
När vi var på Formex i januari, blev jag störtförälskad i ett nytt norskt klädmärke!
Egentligen skulle jag ju inte ha mer kläder till Sprudla, men jag kunde verkligen inte motstå dessa ljuvliga tunikorna och sjalarna.
Det stod Linda och  Sprudla på dem med STORA bokstäver...
Kläderna kommer till butiken i april, och då kommer jag att berätta mer och visa fler bilder.

Ha en riktigt skön torsdagskväll =)

Kram, Linda

2 kommentarer:

  1. Vad roligt!
    Ser lite ut som Chillnorway? Jättefint verkar det vara. iaf ;)

    SvaraRadera
  2. Ååå! Gillar!! Andas vår och sommar. Ser ut som om det är lite mjuka pasteller? :-)
    /Nina

    SvaraRadera