lördag 26 mars 2011

...välkommen vårgarderoben!

Här är resultatet av dagens garderobsrensning!
befriande att bli av med tre stora säckar med kläder som, av olika anledningar, inte används längre.
I min garderob hittade jag flera plagg som jag ska försöka sälja på nätet.
Jag har bl a en Odd Molly "Once in a lifetime coat" som aldrig är använd och tagsen sitter förtfarande kvar...
Ska jag välja Blocket eller Tradera, någon som vet?

Efter att ha röjt i flera timmar var det underbart att gå en promenad tillsammans med mina tre tjejer!
Barnen njuter minst lika mycket som jag, över att slippa tjocka jackor och vinterskor.
De är väldigt stolta och glada för sina nya färgglada Converse =)

Nu är det snart dags att börja förbereda lite lördagsmys!

Kram, Linda

3 kommentarer:

  1. Vad härligt att få rensa! Själv har jag rensat utomhus, klättrat i träd o klippt hej vilt. Ha en riktigt go kväll, kramar!

    SvaraRadera
  2. Härligt Eva! Ha en myspys kväll du också =)
    Kram, Linda

    SvaraRadera
  3. Odd Molly brukar hamna på väldigt bra slutbud på Tradera så jag hade nog kört där...

    Maria

    SvaraRadera