onsdag 23 mars 2011

Fint erbjudande till Dig!

Idag har jag den här annonsen i vår lokala tidning "Commersen".
Jag vill gärna fira att det äntligen är vår och att min dröm om en klädbutik gått i uppfyllelse!
Alla som skriver en kommentar på min blogg får 15% på valfri vara!
Erbjudandet gäller tom 2 april 2011, och gäller ej redan nedsatta, undanlagda och beställda varor.
Och som alltid, skickar jag gärna ett fint paket till er som inte bor i närheten av Ljungskile!

Varmt välkomna till Sprudla!

Kram , Linda

10 kommentarer:

  1. Vet inte om detta funkade...LYCKA TILL!!

    SvaraRadera
  2. Det är en fantastisk liten butik du har Linda och det är alltid lika roligt att komma in och inspireras.

    Maria

    SvaraRadera
  3. Har inte varit i Ljungskile sedan du renoverat butiken men längtar efter att få se förändringen, även om det var fint innan också =) Kommer förbi någon dag och kikar på allt nytt.

    SvaraRadera
  4. En härlig annons! Väcker köplusten...
    Lycka till med de vackra kläderna!!

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att drömmen äntligen blir sann! :) Kikar in ev i em för att titta. Kram!

    SvaraRadera
  6. Tur för oss att du har en så inspirerade och glad butik! Tack för det och kram! =)
    /Nina

    SvaraRadera
  7. Vad kul med kläder =) Jag måste komma och spana in det nya sortimentet.
    Ha en trevlig vår dag. MVH/ Madelene

    SvaraRadera
  8. Kanonfräscht som vanligt! Kommer tillbaka på fredag.Soliga hälsningar Katarina

    SvaraRadera
  9. Det är alltid kul att handla hos dig! Finns alltid något som man vill ha!

    SvaraRadera
  10. Annette Forsberg29 mars 2011 kl. 10:21

    ...och jag känner mig lite utvald, som nästan fick inviga det superfina omklädningsrummet med den härliga vintagedörren! Jag tittar snart in och se om det har kommit några kläder man kan prova! Kram!

    SvaraRadera