lördag 25 augusti 2012

Glädjen & lusten är tillbaka

Smultrongårdens fina kokbok och min nya anteckningsbok!

Redan lördag...
Vilken ljuvlig sensommardag vi har haft i Ljungskile idag!
 
Efter en mysig förmiddag på Sprudla åkte jag direkt på hundutställning i Backamo.
Vi ställde inte ut My (inte riktigt vår grej), men väldigt kul att se alla hundraser och deras mattar & hussar :)
 
När jag åkte till Formex, gjorde jag ett stopp vid underbara Smultrongården utanför Örebro.
Åhhh, en vilken inspirerande butik och som jag har ångrat att jag inte köpte deras fina kokbok.
Men nu har jag en alldeles egen, och jag älskar den!
 
Jag är så himla glad för att jag hittat min glädje och skaparlust igen!
Tror aldrig jag känt mig så peppad, och har massor av tankar & idéer gällande Sprudlas framtid...
 
Har köpt en tjock anteckningsbok där jag kan skriva ner allt som dyker upp i mitt huvud!
Jag hoppas kunna dela med mig så småningom...
 
Önskar alla en härlig helg!
 
Kram, Linda
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Du är så fin, min kära vän! Gott att höra att det sprudlar i dig!! Kram <3

    SvaraRadera
  2. Härligt med en SPRUDLANDE "Sprudla" - och visst är det väl UNDERBART när den känslan infinner sig!!! =D Det syntes om inte annat när vi möttes vid hamnen...både på dig, dottern o lilla "Vovvan" =D

    Trolda - önskar fortsatt fin helg! =D

    SvaraRadera
  3. Du verkar ha en härlig höst framför dig. Njut!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Linda! Härligt det låter! Visst är det underbart när man känner energi, inspiration och sksparlust. Lycka till med dina projekt! Kram

    SvaraRadera