onsdag 15 augusti 2012

Inspirerad att shoppa loss

Smultrongården

Nu är jag i Stockholm!

Idag åkte jag tidigt på morgonen, så för en gångs skull har jag haft tid att göra några stopp på vägen.
Första stoppet var härliga Smultrongården utanför Örebro.
En superfin livsstilsbutik med ett mysigt café!


Smultrongårdens fina kokbok

Här åt jag lunch i solen och sen kunde jag ju inte låta bli att shoppa lite också...
Smultrongården har också gjort en helt egen kokbok som är urtjusig!
Jag ångrar att jag inte köpte en, men kan ju faktiskt  stanna till på hemvägen!


Wallby Gård

En annan butik jag varmt kan rekommendera är Wallby Gård!
En fantastisk butik som ryms i ett gammalt stall, och som också har den rätta blandningen av inredning, kläder och skor.

Full av inspiration laddar jag nu inför morgondagens inköpFormex!
Jag lääängtar!!!
Jag kommer hålla er uppdaterade, så håll utkik :)

Kram, Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar