tisdag 28 augusti 2012

Mitt nya ljuvliga barnmärke!

 
Jag är sååå glad att kunna presentera Sprudlas nya barnmärke.
Välkommen Pumpkin!
 
Jag har tidigare samarbetat med de supergoa och otroligt duktiga tjejerna bakom Pumpkin, och ser verkligen framemot att jobba med dem igen.
Tror och hoppas att ni kommer att älska Pumpkins ljuvliga barnsaker lika mycket som jag gör!
 
Ja, eftersom jag nu väntar på dessa nyheter passar jag på att REA ut Cult Designs barnserie!
Först till kvarn...
 
Idag har jag också fått hem de underbara Messenger väskorna från Littlephant!
En har, så klart, fått följa med mig hem :)
 
Kram, Linda


3 kommentarer:

  1. Hej igen Linda!

    Vilka söta små saker till barn! Ugglorna var underbara!
    Ska allt komma in till dig nästa gång jag är och hälsar på min kusin i Ljungskile!

    Varma kramar Jessica i Trollhättan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är hjärtligt välkommen Jessica <3
      Kram, Linda

      Radera
  2. Ååååh så sött!!!! Nu hoppas jag att det blir ett rum färdigt för lilleman snart så vi kan pynta....!!!

    Trolda - kramar =D

    SvaraRadera