söndag 12 augusti 2012

Min bästis

My, jag och testledaren.

Mitt stora fritidsintresse är min Briardtik My.

Förutom mina barn och min man, är My min stora kärlek.
Låter kanske fånigt för den som inte har djur, men hon är faktiskt min bästis!

Hon är med mig i stort sett varje dag i butiken, hon gör inte mycket väsen av sig men hon finns där.
Utomhus är det full rulle, och hon ger mig både motion och utmaning :)
Hon är alltid glad, positiv och kärleksfull!

I helgen var hela familjen i Skåne för att göra MH.
Vi hade en fantastisk förmiddag och jag är så imponerad över My & hennes syskon som var så duktiga!
Jag är tacksam över att äga en Briard som kommer från Eva Håkanssons fina & seriösa kennel Trésor de Brie

Nu drar snart höstens hundkurser igång, och jag är så peppad!!!

Kram, Linda


2 kommentarer: