söndag 19 augusti 2012

Ny leverantör!




Hemma igen efter fantastiska dagar på Formex!

Hade ju tänkt att jag skulle hålla er mer uppdaterade om mina inköp, men jag har helt enkelt varit för trött på kvällarna...

Jag har shoppat hos många av mina fina "gamla" leverantörer, men tyvärr har jag också lämnat några som inte längre levererar.
Lyckligtvis har jag hittat nya pärlor som kommer att passa hos Sprudla!!!

En av dem är Västergården som har sååå fina saker, och Formex snyggaste monter utan konkurrens!
Det är tjejerna från Boråsbutiken "Hjärterum" som gör deras monter, och de är verkligen superduktiga.

Jag kommer att visa mer bilder och presentera fler nyheter de närmaste dagarna, men nu ska jag pussa på min familj som jag inte har träffat sedan i onsdags.

Kram, Linda


2 kommentarer:

  1. Åh vad kul dem gör ju jättemycket läckert passar perfekt hos sprudla kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för dina goa uppmuntrande ord (blir lite generad hihi), men är väldigt glad att du blev inspirerad. Ser fram emot att få höra hur det går.:) Västergården har underbar keramik, vi sålde den i många år. Har deras kaffemuggar och oj vad morgonkaffet smakar bra i dem.

    kram
    Carolina Cskapar

    SvaraRadera