tisdag 21 juni 2011

by Ylva




Semester!

De senaste veckorna har det varit tokmycket att göra på Sprudla.
Det är fantastiskt kul och jag är sååå tacksam för alla kunder som kommer och handlar!
Men nu när jag faktiskt är ledig känner jag att tröttheten börjar smyga sig på...
Jag har turen att ha goa och duktiga tjejer som hjälper mig i butiken så att jag kan ha semester!

Jag har fått påfyllning av by Ylvas superfina plastmattor!
Modellerna som jag har i butiken just nu heter "Prick" och "Kadett", och de finns i flera olika färger.
Vi har flera av by Ylvas mattor hemma, och finare och mer praktiska mattor finns inte!

Sprudlas öppettider i midsommar:
onsdag 10 - 18
torsdag 10 - 18
midsommarafton 10 - 13
midsommardagen stängt
söndag stängt

Välkomna till Sprudla!

Kram, Linda




1 kommentar:

  1. Så skönt med lite semester Linda även om du har väldens roligaste jobb! Och semestern kan ju inte börja bättre än vad den gör för er imorgon!:) Mys!!!

    KRAM

    SvaraRadera