måndag 20 juni 2011

Nya superläckra Calou


Midsommarveckan har startat!

Den här veckan blir väldigt kort för mig, jag ska bara jobba två dagar sen har jag semester!
Jag ska var ledig i en vecka, och då ska familjen bara umgås och mysa med vår nya familjemedlem.

Idag har jag äntligen fått Calous "Mimmi" i den underbara gula färgen.
Ett par av dessa fick följa med mig hem direkt, de är sååå snygga!!!

Nu ska jag förbereda lite för lilla My...

Önskar Er en somrig midsommarvecka!

Kram, Linda






6 kommentarer:

  1. Ja, visst är de fina Frida!
    Lilla My kommer på onsdag, så lyckan är stor i familjen nu!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Å så nära nu! Då längtar man alltid som värst. Hur är det med lovisas mage? Vet man varför hon fick så?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Linda med familj

    Vi önskar er stort lycka till med lilla My. Hoppas att vi får möjlighet att träffa er framöver.
    Med vänlig hälsning

    SvaraRadera
  4. Frida, mitt lilla hjärta hade kraftigt förstorade körtlar i magen + muskelinflammation.
    Det första är som en förkyldning i magen och det andra beror på golf...
    Maria, tack och jag hoppas också att vi ses! Återkommer kanske med en beställning på en hundbädd, när My blir lite större.
    Kramar tii er båda

    SvaraRadera
  5. Ha en skön semester och MYS med lilla Vovvan! Har redan sett ett par BRANDGULA skor strosat förbi här i parken - hon kom tydligen direkt från dig! ;-)

    Trolda - kramar =D

    SvaraRadera