onsdag 29 juni 2011

Njuter av livet!



Vilken lycka att få bo i Ljungskile!

De senaste dagarna har det varit underbart sommarväder, kanske inte helt ultimat för oss som har en liten hundvalp men ändå!
Jag som i vanliga fall, mer än gärna tillbringar lediga sommardagar på en klippa vid havet, har istället befunnit mig i skuggan med lilla My.

Min nya leksak från www.cellavie-dogdesign.se

Vi har gjort flera korta utflykter för att träna vår lilla darling i olika miljöer.
Igår var vi i Stenungsund och idag har vi varit på Laxrestaurangen!
Det är så skönt att se hur trygg vår lilla tjej är, och hur fint hon har hittat sin plats i vår familj

Både igår och idag har vi varit och badat i Skarsjön, för jag inbillar mig att sötvatten är bättre för My än saltvatten...
Alla, inklusive My, tyckte att det var kul och svalkande med ett dopp!

Tänk vad bra vi har det här i Ljungskile, vi har både havet och fjället!
Det som blir lidande just nu är mitt hem, men jag prioriterar med glädje mina fantastiska döttrar och min goa lilla briardtös!

Nu ska jag njuta av ett glas vin i trädgården!

Kram, Linda

3 kommentarer:

  1. Halloj i sommarvärmen!
    Vad skönt att höra att damen mår gott i värmen, söta bad är allt bättre än salta, hon dricker säkert en hel del också och vad är väl som skarsjön då.Ha det gott kramar från en nyklippt Nova och Katarina

    SvaraRadera
  2. Jaaa du gör helt rätt Linda, den valptiden går ju så fort, medan våra husfix pågår hela livet!:)

    Hon är bara såååå söt!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. UNDERBART skrivet, och underbara bilder! Förstår verkligen att ni njuter av "småbarnslivet"...Är ju lite i samma sits själv...;-) Och ljungskile är underbart! =D

    Trolda - kramar =D

    SvaraRadera