söndag 5 juni 2011

Snyggaste killen!

Jag och Berger la Motte´s Meritage "Monty"

Sötnos

Ludmila, Monty, Gilda och jag

Vy över hundutställningen på vackra Restad Gård

Vilka underbara lediga dagar jag har!

Igår åkte min man och jag på hundutställning till Vänersborg!
Förutom att att vi var nyfikna på de fem briarderna som skulle ställas ut, hade vi också bestämt träff med vår lilla Mys pappa Monty.

Åh, vilken fantastisk briardkille!
Monty kommer från kenneln Berger la Motte, och är verkligen en riktig snygging.
Dessutom var han supergo, vilket är det viktigaste!
Monty, som väger över 40 kg, ville gärna sitta i mitt knä och gosa, och både min man och jag blev ordentligt pussade!!!

Tack snälla Ludmila, som är matte till Monty, för att vi fick möjlighet att träffa Mys pappa, dig och dina söta briardflickor!

Om 2 ½ vecka åker vi till Skåne och hämtar hem Trésor de Bries Melody Noir!
Lääängtar!!!

Ha en forsatt skön helg!

Kram, Linda



2 kommentarer:

  1. Härliga bilder på både hund och på själva Resta Gård vilken utställningsplats! Kommer därifrån nu Nova fick fin kritik men en 2 i bedömningen men helt okej, hon stog riktigt bra!!!! Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Grattis Katarina! Synd att det inte var på samma dag, så vi hade kunnat se din söta stjärna!
    Kram

    SvaraRadera