måndag 27 juni 2011

Vill ha!



Ja, renoveringen den går sakta men säkert framåt...
Köket har fått fina spotlights i taket, och flera skåp är på plats.

Nu när vi får induktionshäll måste vi byta ut de flesta av våra grytor och kastruller.
Jag är sååå förtjust i Eva Solo XO, de är så snygga och stilrena!
Vill ha!!!
Ja, ja tur att jag fyller år snart...

Skulle haft tjejmys med mina tre flickor ikväll eftersom min man jobbar.
 Men en dotter är på Liseberg och den andra sover över hos en kompis.
Vilken lycka att jag har lilla My =D

Kram, Linda



2 kommentarer:

  1. Halloj! Det förstår jag att du vill för dem var jätteläckra skulle jag också vilja,får bli när det är dax för spis byte!!! Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Wow, så snygga!! De kommer bli tokbra i nya köket. Tjejerna har det jättebra, ha en go kväll med Mysan, kram

    SvaraRadera