måndag 6 juni 2011

Köket börjar ta form!!!

Here they are...

Vår supersnygga Smeg ugn

Första skåpen i nya köket på plats!

Efter flera dagars förarbete är nu äntligen de första skåpen där de ska vara.
I det högra skåpet ska det vara en inbyggd kyl o frys.
Ja, jag är ingen saft och sylt mamma så en liten frys räcker för oss...

I det vänstra skåpet ska vår fina Smeg ugn vara!
Över och under ugnen kommer det att vara skafferi.
Tyvärr, hade ju Lidhults snickrat fel luckor till oss, så jag kan än så länge bara visa själva skåpen
.
Åh, det är så kul att få se vårt kök växa fram..
Jag är så imponerad av min händiga man - I love you!

Kram, Linda



4 kommentarer:

  1. Ja han är en riktigt händig man! :-) Tänk att det börjar hända saker "på riktigt" nu, så roligt. Och ugnen är bara så vansinnigt snygg!! kramisar

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder från skåne - VOV VOV! ;-) Och det där köket är väl INGENTING mot VÅRT...där köksskåpen öppnar sig på egen hand och där det STORmönstrade BRUNORANGE kaklet bara är sååååå snyggt...;-) Ja, du förstår såklart att jag skojar...:)det blir ju helt UNDERBART ert nya kök!!! Och den där SPISEN...oj, oj, oj, jag säger bara det!!! =D =D =D

    Trolda - kramar =D

    SvaraRadera
  3. Ju mer jag ser och läser om er kökrenovering desto mer längtar jag tills vi kommer igång med vår. I oktober smäller det, så jag vill se mer inspiration här hos dig! :-)

    Hoppas du har en fin tisdag!

    SvaraRadera
  4. Farligt frestande är det att följa er köksrenovering... ugnen är bara så läcker!!!

    Men vad är väl en bal på slottet... hihi...;)

    Så kul att följa renoveringen!
    KRAM

    SvaraRadera