söndag 26 juni 2011

Kärlek och Lycka

Mina tre tjejer

Hej igen!

Jag har inte prioriterat bloggen de senaste dagarna för vi har ju fått en liten bebis i familjen!
I onsdags hämtade vi vår efterlängtade lilla briardflicka hos Eva som har kenneln Trésor de Brie.
För er som är nyfikna, kika gärna in på hennes hemsida:

Många känslor har rusat i min kropp de senaste dagarna.
Vi fick till vår stora sorg ta bort vår älskade briard Selma, som blev sjuk, i våras.
Jag kan inte beskriva den tomhet som hon lämnade efter sig, och den känslan blev ännu tydligare nu när My kom till oss.
Den glädje, lycka och kärlek som en hund ger kan inte beskrivas med ord.
Därför känner jag en sådan tacksamhet över att vi har fått ett litet kärlekstroll i våra liv igen.
Lilla My

My är en trygg liten tjej som gärna pussas och älskar att bli kliad på magen.
Än så länge sover hon ganska mycket, men där emellan är hon full med bus.
Idag har hon varit med oss och fikat i Ulvesunds växthus.
Cool som hon är, hittade hon snabbt en skuggig plats under bordet och sussadesött medan vi drack kaffe!
Mysans första fika på Ulvesunds Växthus

Lilla My har vunnit hela familjens hjärtan, och mina moderskänslor svallar...

Hoppas ni har en skön midsommarhelg!

Kram, Linda


4 kommentarer:

  1. Ljuvliga bilder! På tre skönheter.Ha en fortsatt skön semester. Sommar hälsningar Katarina

    SvaraRadera
  2. Ååååh så fint och kärleksfullt du skriver! =D Men det är klart, med tre sådana SÖTNOSAR i familjen är det inte så svårt!!!:) Vad KUL med ett litet "BUSTROLL" att mysa med! =D GRATTIS till Er alla!=D

    Trolda - kramar :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till det lilla gosetrollet!!! Det är så mysigt med en liten go hund i familjen!!
    Tack för en jättehärlig blogg och fortsätt njut av familj och sommarvärme!
    /Kram från en annan ljungskilemamma med hund i familjen = )

    SvaraRadera