söndag 12 juni 2011

Första tävlingen

Vacker vy över Lyckornas golfbana

Jag har just ätit middag med min fina familj, och sitter i fåtöljen och känner mig otroligt tacksam.

Mina tjejer har spelat sin första golftävling idag!
Dagens tävling var en 2G tävling (två generationer), och tjejerna spelade med mina föräldrar.
Min man och jag spelar nämligen inte golf än...
Jag fick den stora äran att gå caddie åt min yngsta dotter som spelade tillsammans med min mamma!

Jag njöt varje sekund av att få se min dotter och mamma ha så fantastiskt roligt ihop.
Vilken annan idrott kan två personer med olika förutsättningar (ålder och kunskapsnivå) spela tillsammans och båda har behållning av det?

Dessutom är jag imponerad av Lyckorna GK:s ungdomssatsning!
Förra helgens ungdomsläger var toppen!!!

Ljungskile myllrar av aktiva föreningar, så vi är verkligen lyckligt lottade som bor här!
Det enda som fattas nu är en brukshundsklubb...

Tack mamma och pappa för att ni finns!

Kram, Linda





1 kommentar:

  1. Tack snälla Linda för dina fina ord. Jag lovar att vi ska ta lika väl hand om dig och din man när ni är redo...
    Härligt att ni hade en bra dag ihop.
    Kram

    SvaraRadera