lördag 18 juni 2011

Ljungskiledagen

Dagens fynd!

I dag har det varit "Ljungskiledagen" i vår lilla by.
Det är verkligen härligt när hela samhället lever upp den här dagen, och det är fullt med liv och rörelse!

Jag har jobbat idag, trots att jag brukar vara ledig på lördagar i vanliga fall.
Älskar att vara i min lilla butik när det är fullt ös!
Tänk om det vore så här alla sommarens lördagar...

Mina tjejer fyndade hos min kollega LINN idag!
De fick nya Hunterstövlar som dagen till ära var 40 % rabatt på!!!
Så nu har jag två supernöjda tjejer hemma, och stövlarna lär komma till användning nu när vi snart får hem vår lilla briardflicka =D

Ha en skön kväll mina vänner!

Kramar & Feelgood
Linda


3 kommentarer:

  1. Så fina stövlar till så fina tjejer!! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det låter! Så´na dagar saknar jag i stora staden. Kul att flickorna fick fyndat stövlar!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Skulle ju kikat in till dig Linda, men det var en massa karlar som ockuperade gatan utanför...;) Spännande att kika på det också, i.o.f.s;)
    Snygga stövlar det där!!

    KRAM

    SvaraRadera